hye

Isnin, 28 Jun 2010

TIPS RINGKAS ELAK d'SIHIR

allopz..asik bcerita sal bende2 kurang berguna...haaa...
arini aku nk citer sal bende berguna lak....korg pnh dgr sal sihir x??
takutx org sihirkan kiter kerana hasad dengki yg membawa mati ni..haaa...
ni aku da ade sikit tips sal care nk ellak sihir dri og2 zalim...
mende ni aku dapat pas aku tgk satu citer kat tb9 bebaru ni...eyhh...tb3...
ape kiter kne wat ialah..

1: bagun pagi kiter baca la surah 3 kul..bkn pukul 3 k..
tp surah 3 kul...ingt tu...
2: sblm tido pun kte kne bace surah 3 kul..then hembus kat telapak tangan..
then lap kat sluruh muke..lurutkan tgn (bkn pakaian k) smp ke bawah...
3: bace ah doa tido.
4: banyak kan bace ayat kursi juge...

n ade sikit surah ringkas ni...ringkas tapi padat..
aku xingt arab die..aku cme ingt makne ayat je...

"ya Allah,lindungilah kami dari org2 yang zalim"
--->kbaikan die..dapat hindarkan dari org yg ade niat xelok pada kiter..

insyallah kiter dapat elak sume ni...smua pkara sama ada baik atau buruk xkan berhasil jika Allah s.w.t xizinkan..so kte kne usaha dapatkan perlindungan dari Allah s.w.t..
aku juz konsi bende baek ni tuk kbaikan bersama je..
assalamualaikum..=)

0 comments:

Catat Ulasan