JIWA KOSONG

Sabtu, 19 Disember 2009

Ntah kenape........




Ntah kenapa....mr.crazee rasakan jiwa ksong sgt.mcm xde pape yang aku
pentingkan....rasa smua bagaikan angin....datang dan pergi cam2 je....idup xde nilai

dan xperlu

mnilai sgt....xde ase kasih syg....ase kosong....mcm xpenting je....ntah knape...

Aku bowsan....

bowsan dgn org skeliling aku yang xreti menghargai ape yang diorg ada..smua seakan

xreti nk

mnilai....smua ni mmuatkn aku rase smakin kosong...n trus mncari2 mtlmt aku...aku

bowsan...

bowsan dgn org skeliling aku...suatu hari nt...b le aku sudah tiada..hnya penyesalan

yang akn

mcul...penyesalan yang tak boleh dperbaiki kembali....kdg2 aku(mr.crazee)bowsan ngan

hidup

ini.....

6 comments:

Mindbreaking berkata...

kenape??????arghhhhhhhhhhhhhhhhh...ceh buat2 tertekan gak....

Mr. Crazee berkata...

haha...btol ah weyh...huhu..

aton berkata...

[walau pon da lme bru ak nk komen]
[tp, ak still nk komen gak!!]
[^_^]

hmmm, so faris..
amcm? jiwe kosong ko dah terisi ke?
ak paham situasi ko ni..
1 mende je yg boleh ak saran kn..
dkt kn diri ngn Allah s.w.t..
insya-Allah..ko xkn rase kekosongan tu lg.. =)

Mr. Crazee berkata...

thnxx aton....trase jap hehe

shamila berkata...

bgosla still bley trase..hi3

Mr. Crazee berkata...

haha..jaat nyer shamila..hehe..but thnx aton..=)

Catat Ulasan