blaja bnde2 baru...

Isnin, 21 Jun 2010

Yg tingal hanya Kenangan......
kenangan yg xmungkin dilupakan..



crita dak2 fittik...macai2..yg akn menjadi pegawai..hehe


mggu ketiga aku di universiti sains malaysia.....

hari smakin hari...mcm2 bende mr.crazee da blaja n spanjang kat sini....tp mggu ketiga ni ase nyer mggu pling bnyk mr.crazee dpt ilmu..huhuuu...dari segi ilmu ketenteraan sampai lah ilmu hidup(bkn kemahiran idup yg wat2 meje kayu 2 sume keayh hehe)..kat sini...ade sorg KAPTEN dari rejimen askar melayu diraja 1 melayu....nme die Kapten Johan...first knl die mmg ase die nicam bangsat ah prangai..keje nk sembelih aku je...sampaku ni itam kne diri kat pdg kawad(padahal bkn aku nk tauliah)...smp la stu ari...die kasi ktowg dudukn cakap..ayat ni...ayat yg aku ase bmkne pada aku...'korg xkan nmpk masa depan korg kalu korang bnyk membuta'...
mkne die kat kteni kne kurgkn tido..n aku ase askarni mmg pantang klu nmpk owg tido..klu tido..haaa..mati la jwb nyer huhu...n die mmg gila2 kpale die...aku ase stakat bunuh owg tu..mcm cabut bulu ktiak je kowt pada die hahaha...lg stu ayat bagus aku dgr ialah dri mulut sorg stap yg prangai cam gampang...mulut die pun cam gampang gak...tapi dalam ati bagus nyer org..nme dberi sarjan azhar..aku ske pggl die gemuk bulat itam hahaha...tau2 je ah kan sbb pe...dgr nama manje aku bg kat die pun da tau..hehe...mmg kuat mencarut n memaki...tp last skli die bg buah' kat aku buah tersebut berbunyik...'biarlah sesibuk mane pun kamu...tp kmu ttp mesti sembahyang'...haaa..bgus ye dak..hehe

ermmm...dalam mggu ni gak aku da tmpuh mcm2 dugaan.kne gossip sane..gossip sini..huhu..aku da d kenekan ngan sorg inter darat dari uitm cawangan arau...tp awek ni wa cakaplu..cun ah bai..
klu aku single mmg aku try da..hehe..tp xahkan..stia beb..hehe..tp bkwan mmg besh ngan dak ni..ni sme gara2 pic kmi mse g fly smp ke arau d ketahui oleyh geng2 dak gul fitik yg laen..ape lg...tsebar ah cter ngarut n bukan2...padahal ktowg kuar 4 owg dowh..huhu...

mggu ni gak la..kawan aku...si lan tu...haa...da tangkap cintan ngan sowg dak fittik gul bernama tia(bkn tiakketiak tu ingt...)hehe...die nyer ati da jatuh tergolek di tgh jalan sbb da ske sgt da kat si atiah ni..tggu kete je nk wheel spin atas ati lan ni...haha...aku lak??haaa...mr.crazee lakmggu ni da blaja mcm2..antara nyer potong ayam...perghhhhh.....pertama kali dalam idup ni ha...ase camane potong ayam...aku ingt ag...ayam pertama aku potong(tetak actlly)..bunyik.keeecceeppuuukk!prappp! tbelah dua bai ayam tu..huuuu...mcm potong timun haha...membe aku pun sound n aja ah btol2 care potong ayam..coz die ingt aku maen2..hehe..upenyer kne potong slow2...hehe..bkn tetak cam nk tetak kayu balak tu haaa..hehehe...nt ade mse mr.crazee aja care potong k..haha..
senang je nk potong ayam ni..haaa..tgk ni...waacchhhaaa!!
haha
ermmm...slaen 2..
haa..ni...aku kne jage weapon bai...weapons yg digunakan ialah dr jenis M-16..hehe..tggu nk sumbat pluru idop je...trus leyh bnuh org da nt..hehe ni antara pics weapon yg sempat di snap huhu...

keadaan senjata semasa di dalam truck 3 tan..



da mcm rampasan senjata da masa perang da huhuu


susunan senjata M-16 lepas di gunakan..senjataibarat nyawa bai...

tp pada askar ni...senjata lg penting dari nyawa..huu

n mggu ni gak aku da mkinkmceng ngan brother ringgo haha..tp clake tol die sempat knakan aku jap...nme die cik karip...aku 1st tgk perghhh...



kami bersama cik karip(RSM)..aka..ringgo..
ringopap hahaha

die ni...macam alim...skali knl..cehh..setan gak pragai owg tua ni haha..nma die karip...suh ktowg pggl ringgo..tp ktowg pggl cik KaRIPAP hahahahaha...gatal n suke bcrita ini olang..hehe...tp nseb die da nk pencen...tu ok2 tu..klu x..mati kmi kne blasah ngan askar sekoq ni..hehe...tp die bagush nyer org..bab nasihat2 nihaaa.no satu klu ade dua owg msuk btanding n sowg ag bisu hahaha...tp die mmg besh ah

cik ringgo yg spowting abish...


jgn komen pasal pose die...die mmg smayang
punya olang hahaha



ni Stap iman...acah handsome je stap ni..

stap iman ni klu bcakap ngan ktowg bapak kasar nyer...tp ble ayat btine fuhhhh...bckapa bunyi angin je..mcm org kentut snyap2 tu....hahaha...camsyal gak die ni..tp besh!pandai lak die masak nsi goeng bkumis kat ktowg huhu...

Semasa Hari Jadi!!

dri kiri:booja hakim,tgh 2 aku xknl huhu..
puan farahin,puan wani,mrcrazee(oblong)


fittiq2 laki yg nkal2 dketuai lan n mrcrazee(oblong)
huhu......


lepak minum pau stap(sbb stap blnje)..pas penat angkat barang berat2
d rejimen 6 Melayu huhu


smayang jgn lupe beb....walaupun kne tggl bus...
ktowg brusaha gak g msjd huhu


gabungan tiga servis...darat..laut..dan udara...


last but not least..thnkz to all fatique members..
panjang umurn ade rezeki..kite akn jmp lagi...
smoga sejahtera dalm hidup msing2..
god bless u ol....by mr.crazee

0 comments:

Catat Ulasan