Menjadi MACAI

Rabu, 16 Jun 2010

Menjadi MACAI

hehe.hye..urm korg taux macai tu ape??actually macai 2 cam kuli ah kan..atau ayat keras die HAMBA ABDI huhu...tp bkn kekal abadi ah kan...kejap je..mklm ah..junior...
mggu pertama:
mggu pertama kami bermula di subang...di pangkalan tentera udara subang..TUDM subang.......pergh...idup mmg cam askar gler ah ase..kat sne pkaian aku mmg manjang berkola n klu leyh kne ade logo TUDM..kalux kne tembak ngan provos bai...provos ni cam polis tentera ah...kalu army pggl MP(millitary police)..kre polis ni pling askar2 takut ah..kalu stakat polis biase tu..xrase ape pun dowg ni..huhu..

Kat sane..pagi aku kne makn dal kul 0630 camtu...then kne lak follow n bntu senior2 kawad..perghh..panas bai..kawad atas lndasan kpl terbang..huhu...bnyk2 tmpt ctu gak di pilih nyer...n dsni ah bermula aku knl dak2 macai dari universti2 laen..n plg aku xpuas ati ngan dak uitmkota samarahan...panas je aku nengok nyer...tp die inter ah...aku junior...tp pduli pe an..panas tetap panas..huhuu..jap je aku tgk mke die...tp tu tyme xknl...ni ha mrcrazee tnjuk cket mke dak yg leyh wat gado ngan mrcrazee tyme tu.....

name mamat ni azlan...die bajet die ade dua 'balak' ats bahu die da ckup bgos..bdk ni mmg 1st nmpk aku da panas..hehe..xtau asl..

selang beberapa ari kmudian..ktowg dak2 macaiuitm sahaja kne pindah.kne gerak awal dlu ke USM...tp sbelum 2 ktowg kne tggl kat uitm d hati dlu tuk satu mlm...urmm..start pada2 baru aku baek ngan dak azlan ni n die pun da nmpk tanduk kat kpale aku same ngan tanduk kat kpaledie hahaha..break da rules ah kan pe ag..start mlm 2 la aku knl ngan nates sekor ag ni..hehe..aku bwk die karaoke n pusing2 smp puas ah kan..hehe..smp lah....

Sampai lah tetibe je leyh jd kamceng lak kmi b2 ni...ni pic ktowg da fly sesame mse kat USM..
mmg cri nahas tol...tp tyme ni...ktowg mmg da brani mati da...hehe...

tyme ni..tanduk pun da sme besar da xkre kodak inter ke sape ke...same je da tyme ni..hehehe...ni bru mggu pertama...org kate salam perkenalan bru...salam perkenalan dua dak nkal hahaha...

1 comments:

maLinAMaLin berkata...

owh..ko kutuk mcm2 aa...sal cik karip ngan stap azhr...siap r ko!!!haha, abis rr...

Catat Ulasan